Продуманий маркетинг в кооперативі.
- On 14.09.2020
Одним із елементів, що забезпечують ефективну роботу СОК ЕКОМ, є його маркетингова стратегія. Це добре розуміє правління кооперативу, який вже багато років є партнером Львівської аграрної дорадчої служби.
Першочергово в кооперативі звернули увагу на якість молока, що заготовляють від корів членів
кооперативу. Спільно з тренерами Львівської аграрної служби в кооперативі постійно проводили
навчання про виробництво якісного молока в подвірних господарствах селян.
Велику допомогу в питанні покращення якості молока надав швейцарський сировар Норберт Буррі , котрий має великий досвід в роботі з молоком, зокрема в виробництві сиру. Технічна оснащеність кооперативу з забезпечення якості продукції кооперативу була підсилена в результаті співпраці з Проектом «Розвиток молочного бізнесу в Україні», що фінансується урядом Канади. Обладнання для визначення якості молока, холодильник та обладнання для доїння на пасовищі дозволили суттєво вплинути на покращення якості молока. Створення декількох сімейних ферм в кооперативі за фінансової підтримки Проекту дозволяє отримувати якісне молоко в кооперативі впродовж цілого року.
Необхідно відзначити велику роботу голови кооперативу Олега Журавінського в освоєнні нових
технологій з виробництва сиру. Постійною була підтримка від швейцарського сировара, котрий
десятки раз відвідує Україну й ділиться секретами сироваріння. Для нього це стало викликом робити якісний сир за швейцарською технологією з молока корів українських селян. І в кооперативі ЕКОМ це вийшло. Сотні поціновувачів сиру зі смаком ласують чесниківським продуктом. Для впізнаванності на ринку кооператив розробив свій логотип і вид Чесниківської сільської церкви 16 століття рекламує місцевий продукт.
В своїй щоденні роботі в кооперативі ЕКОМ постійно дотримуються екологічних норм в процесі
виробництва. Малий бізнес сільської громади в формі кооперативу є прикладом збереження
довкілля. Чесниківський кооператив є взірцем в маркетинговій політиці з поєднанням елементів
екології. З перших днів реалізації сиру було впроваджено використання паперової тари, що
додатково дає можливість споживачам правильно зберігати сир в своїх холодильниках. Логотип
кооперативу ще раз нагадає про місцевого виробника і вселить надію в майбутнє кооперації та
молочної галузі.
Представники кооперативу ЕКОМ постійно беруть участь в фестивалях, ярмарках популяриризуючи якісні молочні продукти та кооперативну ідею.
Для постійних партнерів в кооперативі замовлено екологічні торби. Споживаючи безпечний та
якісний продукт, клієнти рекламують кооператив, використовуючи натуральну торбу з логотипом
кооперативу. Це незначний прорив, коли ми відучуємо людей від одноразових целофанових кульків та пластикових пакетів. І це робить не велика мережа, а кооператив, що дбає за наше з вами довкілля. Багато проблем в сучасних умовах пандемії в кооперативі сприйняли як новий виклик, який успішно подолано. Успіху вам, чесниківські кооперативні сировари, партнерство продовжується.
0 comments on Продуманий маркетинг в кооперативі.