Останні публікації
  • Формування спеціаліста дорадчої служби
  • Закономірний успіх
  • Перший ювіляр
  • Успіх поряд
  • Позитивні зміни за сприяння дорадників.
Архіви
  • Лютий 2021
  • Грудень 2020
  • Листопад 2020
  • Жовтень 2020
  • Вересень 2020
  • Серпень 2020
  • Червень 2020
  • Травень 2020
  • Квітень 2020
  • Березень 2020
  • Лютий 2020
  • Січень 2020
  • Грудень 2019
  • Листопад 2019
  • Жовтень 2019
  • Вересень 2019
  • Серпень 2019
  • Липень 2019
  • Червень 2019
  • Травень 2019
  • Квітень 2019
  • Березень 2019
  • Лютий 2019
  • Січень 2019
  • Грудень 2018
  • Листопад 2018
  • Жовтень 2018
  • Вересень 2018
  • Серпень 2018
  • Липень 2018
  • Червень 2018
  • Травень 2018
  • Квітень 2018
  • Березень 2018
  • Лютий 2018
  • Січень 2018
  • Грудень 2017
  • Листопад 2017
  • Жовтень 2017
  • Вересень 2017
  • Серпень 2017
  • Липень 2017
  • Травень 2017
  • Квітень 2017
  • Головна
  • Про нас
  • КО Рівноправність
    • Про об’єднання
    • Кооперативи
    • Послуги
      • Збір молока
      • Доїння на пасовищі
      • Реалізація молока
      • Заготівля та продаж кормів
  • Напрямки
    • Молоко
      • Цілі проекту
      • Політики проекту
      • Успішні жінки Проекту
      • Сімейні ферми
      • Історії успіху
      • Результати
  • Послуги
    • Аналіз молока
    • Проведення семінарів
    • Демонстраційні покази
    • Консультування
  • Блог
  • Новини
  • Партнери
  • Контакти
  • Головна
  • Про нас
  • КО Рівноправність
    • Про об’єднання
    • Кооперативи
    • Послуги
      • Збір молока
      • Доїння на пасовищі
      • Реалізація молока
      • Заготівля та продаж кормів
  • Напрямки
    • Молоко
      • Цілі проекту
      • Політики проекту
      • Успішні жінки Проекту
      • Сімейні ферми
      • Історії успіху
      • Результати
  • Послуги
    • Аналіз молока
    • Проведення семінарів
    • Демонстраційні покази
    • Консультування
  • Блог
  • Новини
  • Партнери
  • Контакти

Blog

  • Головна
  • Продуманий маркетинг в кооперативі.

Продуманий маркетинг в кооперативі.

  • On 14.09.2020
  • In Історії успіху, Новини
  • 0 likes
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Одним із елементів, що забезпечують ефективну роботу СОК ЕКОМ, є його маркетингова стратегія. Це добре розуміє правління кооперативу, який вже багато років є партнером Львівської аграрної дорадчої служби.
Першочергово в кооперативі звернули увагу на якість молока, що заготовляють від корів членів
кооперативу. Спільно з тренерами Львівської аграрної служби в кооперативі постійно проводили
навчання про виробництво якісного молока в подвірних господарствах селян.

Велику допомогу в питанні покращення якості молока надав швейцарський сировар Норберт Буррі , котрий має великий досвід в роботі з молоком, зокрема в виробництві сиру. Технічна оснащеність кооперативу з забезпечення якості продукції кооперативу була підсилена в результаті співпраці з Проектом «Розвиток молочного бізнесу в Україні», що фінансується урядом Канади. Обладнання для визначення якості молока, холодильник та обладнання для доїння на пасовищі дозволили суттєво вплинути на покращення якості молока. Створення декількох сімейних ферм в кооперативі за фінансової підтримки Проекту дозволяє отримувати якісне молоко в кооперативі впродовж цілого року.


Необхідно відзначити велику роботу голови кооперативу Олега Журавінського в освоєнні нових
технологій з виробництва сиру. Постійною була підтримка від швейцарського сировара, котрий
десятки раз відвідує Україну й ділиться секретами сироваріння. Для нього це стало викликом робити якісний сир за швейцарською технологією з молока корів українських селян. І в кооперативі ЕКОМ це вийшло. Сотні поціновувачів сиру зі смаком ласують чесниківським продуктом. Для впізнаванності на ринку кооператив розробив свій логотип і вид Чесниківської сільської церкви 16 століття рекламує місцевий продукт.
В своїй щоденні роботі в кооперативі ЕКОМ постійно дотримуються екологічних норм в процесі
виробництва. Малий бізнес сільської громади в формі кооперативу є прикладом збереження
довкілля. Чесниківський кооператив є взірцем в маркетинговій політиці з поєднанням елементів
екології. З перших днів реалізації сиру було впроваджено використання паперової тари, що
додатково дає можливість споживачам правильно зберігати сир в своїх холодильниках. Логотип
кооперативу ще раз нагадає про місцевого виробника і вселить надію в майбутнє кооперації та
молочної галузі.
Представники кооперативу ЕКОМ постійно беруть участь в фестивалях, ярмарках популяриризуючи якісні молочні продукти та кооперативну ідею.
Для постійних партнерів в кооперативі замовлено екологічні торби. Споживаючи безпечний та
якісний продукт, клієнти рекламують кооператив, використовуючи натуральну торбу з логотипом
кооперативу. Це незначний прорив, коли ми відучуємо людей від одноразових целофанових кульків та пластикових пакетів. І це робить не велика мережа, а кооператив, що дбає за наше з вами довкілля. Багато проблем в сучасних умовах пандемії в кооперативі сприйняли як новий виклик, який успішно подолано. Успіху вам, чесниківські кооперативні сировари, партнерство продовжується.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Previous Post

А чи стресують корови?

Next Post

В співпраці підсилюємо свою роботу.
0 comments on Продуманий маркетинг в кооперативі.
Категорії
  • Без категорії
  • Блог
  • Історії успіху
  • Новини
  • Успішні жінки Проекту
Останні публікації
  • Тренінг з управління часом19.04.2017
  • Зустріч із представниками сільського господарства Посольства Франції в Україні27.04.2017
  • Історії успіху Жінок Проекту “Розвиток молочного бізнесу в Україні”17.05.2017
  • Тренінг Заготівля кормів18.05.2017
  • Обезрожування корів25.07.2017
Теги
Інклюзія Гендерна політика Дорадництво Жіноче і молодіжне підприємництво КО "Рівноправність" Кооператив Молочний бізнес Навчання Проект "Розвиток молочного бізнесу в Україні" Сімейні ферми
Scroll

The Simple theme logo

Львівська Аграрна Дорадча Служба

Створено за фінансової підтримки Уряду Канади, наданої через Міністерство закордонних справ, міжнародної торгівлі і розвитку Канади (DFATD).

Напрямок “МОЛОКО”
  • Цілі проекту
  • Політики проекту
  • Сімейні ферми
  • Історії успіху
  • Результати
Контакти

Адреса: с.Малехів, вул.Галицька, 1/Ф

Телефон: (032) 252-04- 49 +380673710677

E-mail: lads.lviv@gmail.com

@2017 ЛАДС